Blog Arşivi

GEZİ YAZILARIM

Hoşgeldiniz





Translate

Teşekkür…

Geçen hafta İzmit Belediye meclis üyesi aday adaylığı için başvurumu yaptım…
İkinci Leyla Atakan olmamı düşünenleri, isteyenleri büyük hayal kırıklığına uğratarak...
Milletvekili adaylığından sonra meclis üyeliği aday adaylığının bana yakışmayacağını başkaları ile paylaşanlara ya da bizzat bana söyleyenlere, beni daha yüksek orunlara layık gördükleri için tekrar çok teşekkür ediyorum.
Ancak Cumhuriyet Halk Partisi’nin her kademesinde görev almak, alabilmek benim için büyük bir onur ve kıvanç kaynağıdır. 
Elbette çağdaş her Türk kadını, efsane başkan Leyla Atakan gibi başarılı olmak, ismini tarihe yazdırmak ister. Ama ben, sadece belediye başkan aday adayı olmanın, Leyla Atakan olmak için yeterli olmadığını düşünüyorum... Birkaç hafta önce yine bu köşe de  ‘‘Aday adayı olmak çook kolay’’ diye yazmıştım.
Evet, gerçekten belediye başkan aday adayı olmak çok kolay ama aday olduktan ve seçildikten sonra kendini kente adaman, evini, aileni, her şeyini bir kenara koyman gerek… Sorarım size hangi anne, ona ihtiyacı olduğunu bildiği halde çocuğunu ikinci plana atabilir? Topluma, kente faydalı olmaya çalışırken, topluma faydasız bir birey yetiştirmek ister?

***
Bu haftaki yazımı; belediye meclis üyesi aday adaylığımı açıkladığım basın toplantısına çağrılı olmadıkları için sitem telefonları açan, birlikte çalıştığımız yönetici ve partili arkadaşlarım için yazıyorum…
Açıkçası yüze yakın kişinin İzmit belediye meclis üyesi aday adaylığı için başvuru yaptığını bildiğim için, basın toplantısı yapmayı düşünmemiştim. Üç dönem il yönetiminde görev aldığımdan bu toplantıların ne kadar meşakkatli olduğunu biliyordum. Bunun için kendimce hem ilçe yöneticilerinin, hem de basının işini kolaylaştıracaktım…
Sadece çok yakın arkadaşlarımla birlikte ilçeye başvurumu yaparken, belki bir iki kare fotoğraf ve hazırladığım çok kısa bir basın metnini ve özgeçmişimi gazeteci arkadaşlara verecektim… Ancak ilçeden başvuru için aldığım saat, genel başkan yardımcımız Cevdet Selvi’nin il binasında ki basın toplantısı ile çakışınca ve ilçe başkanının basın toplantısında olduğu haberini alınca, arkadaşlarımla birlikte önce basın toplantısına katılıp oradan ilçe binasına gitmeye karar verdik.
Genel Başkan yardımcımız Cevdet Selvi’nin basın toplantısından sonra, Kocaeli Büyükşehir Belediye Başkan Adayımız Sefa Sirmen büyük bir jest yaparak aday adaylığımı açıklamak üzere, beni kürsüye davet etti. Bu davet benim için çok büyük bir sürpriz oldu. Aynı zamanda da çok heyecanlandırdı.
Genel başkan yardımcımız Cevdet Selvi, Büyükşehir belediye başkan adayımız Sefa Sirmen, İl başkanı Rıdvan Alkan ve il yöneticileri, İzmit ilçe başkanı Necdet Çetinak ve çok değerli partililerimizin bulunduğu bir ortamda meclis üyesi aday adaylığımı açıklamaktan büyük onur duydum.
Herkese çok teşekkür ediyorum. Aday adaylığı sürecinde başvuru yapan bütün partili arkadaşlarıma da içten duygularımla başarılar diliyorum.

* 8 Ocak 2009 Bizim Kocaeli Gazetesi haftalık köşe yazısı