Blog Arşivi

GEZİ YAZILARIM

Hoşgeldiniz





Translate

Gürsel Tekin’den Tan'a teşekkür mektubu - GERÇEK GÜNDEM

Gürsel Tekin’den Tan'a teşekkür mektubu - Gerçek Gündem

CHP Genel Sekreteri Gürsel Tekin, CHP Kocaeli Milletvekili aday adayı Müzeyyen Topçu Tan’a teşekkür mektubu yolladı.




Cumhuriyet Halk Partisi Genel Sekreteri Gürsel Tekin, CHP Kocaeli Milletvekili aday adayı Diş Hekimi Müzeyyen Topçu Tan’a teşekkür mektubu yolladı.
CHP Kocaeli Çevre ve Sağlık Komisyonu olarak yayınlanan ‘CHP Çevre Komisyonu 5 Yıllık Faaliyet Raporu’nu okuyan Gürsel Tekin, aday adaylığı sürecine kadar komisyonun başkanlığını yürüten Tan ve nezdinde çalışma arkadaşlarına teşekkürünü mektupla iletti.
Gürsel Tekin mektubunda şu görüşlere yer verdi:
“CHP Kocaeli Çevre ve Sağlık Komisyonu olarak yayınladığınız ‘CHP Çevre Komisyonu 5 Yıllık Faaliyet Raporu’ elime ulaşmış bulunuyor. Geniş kapsamlı gözlemler sonucu oluşturduğunuz değerli çalışmanız hakkında ilgili birimlerimizi bilgilendirdiğimi ve gerekli çalışmaların ilgili birimde faaliyet gösteren çalışma arkadaşlarımızın koordinasyonunda yapılacağını bilmenizi isterim.Emekleriniz ve değerli çalışmalarınızdan ötürü yürekten kutluyor, katkılarınızın devamını diliyorum.
***

DEĞERLİ ARKADAŞLAR,
CHP Genel Sekreterimiz Gürsel Tekin'den bir mektup aldım. Milletvekili Aday Adayı olduğum için, paylaşıp paylaşmama konusunda epey düşündüm ve parti örgütümüze danıştım. CHP Çevre ve Sağlık Komisyonumuzun 5 yıllık çalışması sonucu oluşturduğu Faaliyet Raporu için sonuçta ortada bir emek vardı.
Genel Merkezimizin bu emeğimizi takdir etmesi, partimizin motivasyonu açısından çok önemli diye düşündüm ve paylaşıyorum.
Öncelikle 2010 yılında, CHP İl Çevre Ve Sağlık Komisyonunu oluştururken, Dr. Mehmet Fatih Çağlar ve beni bu komisyona davet ederek onurlandıran Dişhekimi Sadık Bamaç başta olmak üzere,Dr.Mehmet Fatih Çağlar'a, Nuriye Kazaner'e, Perihan Evren'e, Füsun Dur'a, İlkay Kaleli'ye, Döndü Dilek'e, Ayten Kuşkonmaz'a, Özlem Çalık'a, Dilek Yılmaz'a,Sedat Tuna Yalıncan'a, Gökhan Oruçoğlu'na, Ersin Ergun'a, Hamit Parmak'a, Arzu Akyıldız'a Selma Atıgan'a, Canan Acurman'a, Erhan Arslan'a ve meslekleri gereği siyasi partilere üye olamayan isimlerini yazamadığım arkadaşlarımıza,katkılarından dolayı teşekkür ediyorum.
Aydınlık bir Türkiye için daha çok çalışmak, daha çok üretmek zorundayız diyorum.
Sevgi ve saygılarımla...