Blog Arşivi

GEZİ YAZILARIM

Hoşgeldiniz





Translate

Biz nerede yanlış yaptık?

                                                                                                                
Gazete okumaya, televizyonu açmaya korkar oldum artık.
1. sayfada şehit haberleri, 3. Sayfada cinayet haberleri gün be gün artmakta zira.
Bazen öyle çirkin haberler oluyor ki, okumaya dahi utanıyorum!
***
Ne yazık ki; terör, hırsızlık, arsızlık, tecavüz haberleri sanki olağanmış gibi karşılanıyor artık güzel ülkemde!
Eline ateşli silah alan herkes, sinirlendi mi, basıyor tetiğe;
Dünyanın, bilgi ötesi bir çağı yaşadığı 21. Yüzyılda…
En kıymetlisini;
Yani annesini,
kız kardeşini,
bir harf için köle olduğu öğretmenini,
uğruna canını verebileceği, sevdiğini öldürüyor…
Ya basıyor tetiğe ya da yerde gördü mü, üç kere öpüp başına koyduğu nimeti kestiği bıçağa…
***
Bir insanın değil bir insanı öldürmesini anlamak; herhangi bir canlıya verdiği zararı anlamakta bile zorlanırken;
“37 ya da 50 bıçak darbesi ile öldürmek, ne demek?”
“15 yaşında ki bir çocuğun, çok sıradan bir sebep için öğretmenini öldürmesi ne demek?”
Anlayamıyorum, algılayamıyorum, algılamak ta istemiyorum!
Biz nerede yanlış yaptık, ya da yapıyoruz?
Biz nereye gidiyoruz?
Korkuyorum!